maandag 9 februari 2015

Review: MAX & MORE oogschaduw duo sticks

Zelf draag ik, als ik oogschaduw draag, eigenlijk altijd witte, glimmende oogschaduw. Toen we bij de action waren zag ik deze sticks liggen en het leek me leuk om ze te proberen!


Het zijn een soort van sticks, bedoelt om smokey-eyes mee te maken. Ze zijn te koop met twee sticks in 1 pakje. Er zijn verschillende kleurencombinaties. Ik wilde graag de witte oogschaduw proberen en daarom koos ik dit pakje. Ze hebben twee kanten, aan de ene kant de oogschaduw en aan de andere kant een soort van eyeliner/oogpotlood. 


Op de bovenstaande foto is het deel te zien wat aan de andere kant van de brons kleurige oogschaduw zit. Dit deel is bij beide sticks goed gepigmenteert. Bij de witte oogschaduw is dit deel zwart. 


Wat mij zelf opvalt aan deze oogschaduw, is dat die een hele mooie glimmering heeft! Verder geeft die niet een hele velle kleur af. Maar een lichte, witte glans. Iemand die deze ook had gedragen vindt het erg fijn dat ze er geen irrataties van krijgt. Vaak heeft ze dat met goedkopere oogproducten wel. Wat ik zelf minder vind is dat die na een hele dag niet meer mooi verspreidt over je oog zit. Maar misschien blijft de oogschaduw mooier zitten als je eerst een primer/oogschaduw basis op doet.

Te koop: Action, MAX & MORE, 0,89. 

Ik hoop dat jullie er iets aan hadden!
Liefs, ons.

Geen opmerkingen: