dinsdag 10 februari 2015

Mijn dagelijkse gezichtsverzorging

Hee allemaal!
Vandaag laat ik jullie zien welke producten ik dagelijks gebruik voor de verzorging van mijn huid.

 
 

Om te beginnen, mijn dagcrème. Deze is van Nivea, namelijk de sensitive dagcrème, die ik heb gekocht bij de Kruidvat. Ik vind deze dagcrème heel erg fijn, hij voedt mijn huid goed (dit is erg fijn voor in de winter). Ook is mijn huid een stuk minder droog sinds ik deze dagcrème gebruik.Wel vind ik dat er niet heel veel in zo een klein tubetje zit.

 
Sinds kort gebruik ik als facewash deze van Essence: my skin soft cleansing gel. Ik was hier heel erg benieuwd naar, omdat hij maar rond de 1 of 2 euro kost, bij de Kruidvat. Persoonlijk vind ik het niet een hele bijzondere facewash die echt wonderen doet voor mijn huid, maar hij ruikt lekker, en voor de prijs die je er voor betaald, doet hij het goed.
 
En dan, aan het einde van de dag haal ik mijn make-up eraf met deze twee producten van Diadermine, namelijk de zuiverende tonic, en de reinigende melk. Ik gebruik deze producten echt al heel lang, en ik vind ze super fijn. Allereerst gebruik ik de reinigende melk over mijn hele gezicht, om het te reinigen van mijn make-up. Deze breng ik eerst aan over mijn hele gezicht, en haal het er vervolgens af met een watje. Om mijn huid helemaal te zuiveren gebruik ik ook nog de tonic, dat zorgt voor een gehydrateerd en fris gevoel.
 
Bedankt voor het lezen, en tot de volgende keer!
 
Liefs, ons



 


1 opmerking:

Unknown zei

Ziet er goed uit! Leuke blog, ik volg jullie nu via bloglovin! XO
ingewm.nl